Kaos!

Det har varit lite mycket i skolan idag ;)
Ni i Hemkunskapsgruppen vet ju inte!

I helgen, vet inte exakt, har gympasalen brunnit! I tjejernas omklädningsrum....det var rätt mycket människor där, när jag kom till skolan, just vid gympasalen och jag visste väl inget. Men det fick jag snart veta :)

Vi fick iallfall ha teori i klassrummet istället för gympa i gympasalen.

Men jag har iallafall packat väskan för Torsdag, men antagligen så får vi kanske inte va där på Torsdag heller!

Det var antagligen någon so m hade tagit sig in i tjejernas omklädningsrum och tänt eld, men jag vet inte...
men, men. Lite läskigt är det!!!

För er på Hemkunskapen så har vi oxå ett matteprov imorron. Vi fick reda på det av Lasse idag. Sista lektionen.
Jag tror att det var dom tre sista kapitlen.



Exprimentet funkade. Jag vaknade. Jag blev så arg på mobilen och var tvungen att stänga av den, på så sätt vaknade jag :P

Det var väl allt!

Pok
Postat av: MLI

Hej på dig! Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett egendesignat armband på bloggen. Kika in vettja, så får vi se om du är intresserad av att vara med eller inte.



http://lovelimli.blogg.se/2011/january/tavling-pa-g.html



Har du haft en bra dag förövrigt? :)

2011-01-25, 00:24:32 - URL: http://lovelimli.blogg.se/
Postat av: Carina - inspriera

Tänk vad det händer saker - ibland positiva och ibland negativa...

Låter som om du har fullt upp! Hoppas det blir en bra dag idag, och att provet går bra :)

Kramen.

2011-01-25, 07:06:06 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: