Lördag!

Hittils har jag inte gjort något speciellt, jag har varit på Modehuset, men hittade inget skärsilt, varit på Blomsterlandet, köpte en blomma till mitt glas, den andra dog....och sedan har jag gått en runda och såklart, om man är mig, slappat lite :)

Jag har väl inte gjort så mycket som ni förstår, och jag tror inte att jag kommer göra så mycket mer...
Jag har betämmt vad jag ska berätta om på Speak up och kollat på bilder till Photostoryn om mig!
Det var väl det jag har gjort i läxväg :)

Ja, jag tänkte väl börja på en ny bok, jag är VÄLDIGT sugen på fortsättningen av Twilight men jag vill ändå inte läsa ut alla böcker. Men man kanske kan läsa dom flera gånger ;) Det går ju oxå! Jag vill oxå, så gärna, ha noterna på River flows in you, låten som Edward spelar i Twilight. Jag vill se noterna på datorn, men dom finns ingenstans :) Ja, ja, jag får väl leta lite till!



Pok ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: