New moon

Idag har jag och Hannah varit, vi kollade på New moon. Den var rätt bra, men störande i slutet :)
"Gift dig med mig Bella!"
"Va? Edward?"
Slut...! Tortera alla tittare! Iallafall Hannah och MIG!!!
Eftersom att jag GILLAR twilightserien och filmerna har jag fastnat för en speciell låt, River flows in you, Edwards song for Bella!

Fast detta kanske inte är Bellas Lullaby, jag blandar ihop saker och ting med dom låtarna. Men jag gillar iallafall den Här och Den andra låten (vilken den nu är!) lika mycket :D

Jag har övat lite på Speak up idag och jag tror att det blir bra! Eller mamma och pappa tycker det, bara jag pratar högt och tydligt, som alltid!

Jag kom just att tänka på att det är måndag imorron. Jey :P


Eller, nåt sånt, kanske inte den roligaste dagen på veckan.
Kanske får vi ha gympa med A och med våra vanliga lärare.
Jag är inget stort fan av det men jag får väl ta det som det kommer. 

Varför jag kom och tänka på att vi kanske ska ha gympa med A och våra lärare som gympalärare är för att några i femmorna har hemkunskap imorron :P

Ja, ja. Det ska väl bli lite roligare med ett expriment imorgon. Vid 6.40 på morgonen. Jag ska nämligen se om jag vaknar till min väckning på mobilen imorron. Jag ska ha Decode på högsta volym och hoppas på att jag vaknar :)

Ja, Pok ♥
Postat av: Alexandra

Jag råkar alltid somna om efter väckarklockan väckt mig så nu får Erik alltid väcka mig istället, haha.



Kram

2011-01-24, 15:58:10 - URL: http://underbaraalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: