Sommarminnen ♥

Bara för att Alexandra har varit utomlands och har bloggat om det...(och jag har blivit lite avundsjuk) så tänker jag lägga ut lite bilder på MIN semester. Sen förra året....:)


Från GrönaLund. Jag åkte slänggungorna.
Om någon nån gång åker till Stockholm och till Grönan så MÅSTE ni åka slänggungorna.
Om man inte tänker på att man snurrar, så går det rätt bra ;)


Jag tror att det var på en av våra första öar.
En ö är det iallafall....jag tror att det är en ö brevid "lysmasksön", jag orkar inte ta upp den berättelsen.
Den är rätt LÅNG :)

Två bilder blev det iallafall!

Jag har haft min första fiollektion idag! Det gick bra.
Jag spelar nu någon disneylåt, från Toy Story. Rätt rolig är den, men svår. Jag tycker att den första raden låter bra. Den andra lite konstig.
Och sen hann vi inte mer idag ;)
Det ska bli kul att börja sången igen. Countrytema var det nog iallafall. Taylor Swift har ett par bra låtar (eller hur?) Det är: "Our song" & "Tim McGraw", eller?!

Ja, det var väl lite...
Pok ♥
Postat av: WilmaH

Ja, det mesta hon sjunger är ju country.

Det skulle vara kul att sjunga dem låtarna, men bara de andra vill :)



Ha Det Så Bra, Så Ses Vi Imorron! <33

Hejdå!♥

2011-01-13, 19:13:18 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Vilka härliga minnen de där bilderna gav mig ;)

Låter kul att ni ska sjunga country...kanske jag ska följa med !!?

Kramen.

2011-01-13, 20:28:11 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: