The sims 3, kvällsnöjen!

Jag har ju köpt The sims 3, kvällsnöjen!
Jag har installerat det, spelat det och kommit igång rätt bra med spelet :)

Jag tänkte visa er lite bilder från när jag spelade sist (idag, för några minuter sen om jag ska vara ärlig :))


Ansiktet... som man inte ser så har hon en rosett i håret. Som Lady Gaga!


Äter frukost... våfflor, mums!


Lite bas efter frukost? Perfekt!

Bara lite få bilder men ändå :)
Detta är min ända sim just nu. Men man vet aldrig när hon träffar någon...!
Hon jobbar i filmbranshen och har två nivåer som kändis! Hon bor i lägenhet och lever livet!
Hon heter förresten Tiffany :)

Idag har jag inte gjort mycket...
Jag åt lunch med mamma , mormor, morfar. Gottigotti!
När vi kom hem efter att ha handlat, så satte jag mig vid min dator och spelade sims och läste lite...
(när Tiffany sov och jobbade...)

Och nu sitter jag här och bloggar. Jag tror att jag tar en promenad sen, men jag får väl se.
Jag ska ju laga mat oxå :)

Pok ♥
Postat av: WilmaH

Halloj!

Fin header! <33

Ha Det ... du vet, BRA!♥

HEJDÅ! <33

2011-01-05, 18:29:32 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: