Vilken film???

Har ingen aning om vad jag ska blogga om, men det ger säg väl!

Myskvällen blev rätt lyckad. Vi hade det lite tråkigt ett tag men det gick väl över...efter en stund  ;)

Jag sitter här och funderar, vilken film ska Lina och jag se?!
Megamind, eller....


Narnia

Jag vet inte vilken. Jag vet inte heller vilken Lina vill se, men jag tror att hon vill se båda. Vilket jag oxå vill ;)
Vi får helt enkelt se.

I eftermiddag ska jag och mamma nog till Ikea. Min "pappershållare" gick sönder... jag hade för mycket bilder och tidningar i den.

Jag har kollat i lite gamla Juliatidningar! Jag hittade en interjuv med Robert Pattinson. Och massa bilder på Kirsten och Robert. Plus, tror jag, en interjuv med Kirsten.
Och såklart, lite bilder från Twilightfilmerna!

Det var väl allt. Kanske inte det roligaste inlägg i hela världen. Men, men.

Pok ♥
Postat av: WilmaH

Narnia är jätte bra "Kung Caspian och Skeppet Gryningen" heter den.

Ja, det är alltid kul att läsa interjuver med de tycker jag :)

Vi har en tidning som heter Eclipse hemma och den är rolig att läsa :)



Ha Det Bra! <33

Hejdå!♥

2011-01-16, 11:15:09 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: