Hasselö


Nu är jag på Hasselö, och tänka sig: De hade en IT- STUGA!! (Och en jättefin strand med sand och lite sådär oxå. Glass med :) )
Så där sitter jag nu och skriver och skriver- har bara tio minuter kvar ungefär!
Så detta blir inget långt inlägg! Men iallfall.
Hoppas ni har det bra där hemma!
Vi har det bra här ute iallfall.

Jag tror att ni kommer se mig imorron, vi ska ta bussen hem då. Joakim fyller år, och på torsdag ska jag sälja bullar på hamnplan så vi måste hem :)
Vi ska nog lämna båten i Västervik och hoppa på bussen där.
Så vi ger oss av igen på fredagen...men antagligen kan jag nog få träffa Maria på hamnplan och få lite kramar av henne! Eller?

Ja, ha det så bra tills jag kommer hem. Så kanske vi träffas- Maria.
Ha det gött. Har ni sol föresten??

Pok ♥
Postat av: Carina - inspirera

En riktigt härlig avslutning på semestern blev det på Hasselö - cykelturen var lång men härlig...för att inte tala om badet efteråt!

En lång och härlig semester har vi haft...

Kramen.

2011-07-27, 20:09:08 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: