Lite grattis och så

Grattis Wilma på din 12- årsdag! :thumbup:
Grattis oxå Mamma och Pappa, de har bröllopsdag idag, de har varit gifta i 22 år :O ! Ha en bra dag!



Mamma och jag har nu ätit hos mormor och morfar, lånat bok, mamma har köpt TUGGUMMI, köpt ett skärp (ett sånt där lite tjockare, inte som man har i byxorna...ni fattar nog!)

Ikväll ska mamma, pappa, min faster med sambo, min morbror med fru och deras grannar till...något ställe. På Öland, så jag ska sova över hos mormor och morfar...vad ska vi ha till mat? Någon ide? Och imorron får jag och pappa fixa mat till min faster och sambo, de ska sova hos oss...!

Nu ska jag väl läsa lite tror jag...jag läser en JÄTTESORGLIG bok...
Det handlar om en tjej, och deras familj har varit med om en olycka. Och hon ser allt som händer utanför hennes kropp. Hennes föräldrar och lillebror dör...den är sorglig, fast bra!

Har ni sett eller hört Selenas nya (jag vet inte om den är ny, men musikvideon är det :D ) låt:
I love you like a love song!

Här får ni höra den:


Den är bra tycker jag :D

Det var lite fakta om min förmiddag :d

Pok ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: