No idea?

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra...jag kan ju inte skriva på min lilla berättelse längre!
Så jag får väl läsa och jag tror att jag ska ta en promenad med kameran....
Jag måste bara kolla batterierna, hade ju varit kul om kameran la av när man är ute och går!
Iallafall, jag ska väl mysa lite idag, ta det lungt. Okej, det kanske är det jag gör hela dagarna, men ändå!

Till lunch idag blir det nog hamburgare, potatis och dressing...mums :)
Och jag funderar på om jag ska ta fram nål och tråd, och sätta min blomknapp på plats..., det hade väl varit kul!
Kanske inte för er, men för mig iallfall :D
Eller, kanske man ska va med någon, någon som nappar???

Ja, vad ska man nu göra en dag som denna, när det är lite tråkigt väder utomhus och man är lite trött?

No idea!

Aja, jag kan väl klä på mig...jag behöver ju inte gå runt med pyjamas hela dagen :P

Pok ♥

Postat av: Carina - inspirera

Vad härligt att bara vara! Jag ser verkligen fram emot att bara ha semester...

Tänk över och skriv lista på vad som ska följa med på semestern...du behöver väl ha med dig lite smått och gott!

Vi kanske kan se en film när jag kommer hem om du inte ska vara med någon ;)

Kramen.

2011-07-04, 13:15:08 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: