Packa till sommaren

Idag blir det packa som gäller! Helal garderoben kommer väl iprincip tömmas på kläder som jag ska ha med mig på båten...! Sen måste man ju plocka i allt oxå, det är det som är det jobbiga :)



Vi (Pappa medans vi tittar på) ska sjösätta min gummibåt idag! Wohoo, det ska bli kul..men jag har väl ingen motor till. Den jag hade förra sommaren har nog gått sönder och den nya har vi inte fått än, så jag får nog ro över hela gästhamnen. Akta era båtar säger jag bara- jag är inte super på att ro kan man säga...!
Men men. Det går nog bra! Kanske pappa får ro och jag tynga ner gummibåten...det blir nog så ;)

Nu får jag väl ta på mig lite kläder, och sedan plocka ur lite kläder och packa!
Pok ♥

Postat av: Carina - inspirera

Ja, nu är det minsann mycket att göra ;)

Det ska bli underbart skönt att sticka iväg på semester, eller hur?!

Kramen.

2011-07-08, 13:07:22 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: