REA (!!) på hm

Nu har jag städat ur min garderob...så nu ligger det mycket (några linnen, pyjamasar och så) på min obäddade säng, så jag får väl göra en storstädning där innen oxå :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag, bara att jag och mamma sak på shopping/kolla-på-kläder-man-skulle-vilja-ha runda. Man måste ju få idéer då och då...på vad man ska ha på sig alltså :
Antingen blir det Köpstaden eller Hansa??? Ingen aning, men vi ska någonstans där det finns HM eftersom att det är REA där, Wohoo

Det är ju jättebra med rea faktiskt :D
Maria hittade ju ett linne för 50 :- (tror jag) som satt perfekt,
och sedan hittade hon ett par jeans/jeggings för 100 :-

Det fanns nog mycket annat bra oxå, så detta måste kollas in....
sedan vart, det spelar som helst ingen roll (förutom att det måste
vara i en hm butik...det är en fördel!)

Fast kom på en sak, har ju bara 32 kronor...då måste jag ha med
mig mamma och hennes plånbok.
Så jag får nog mest prova idag...fast det gör inget,
iförsig (stavas det verkligen så???)!

Pok ♥
Postat av: Carina - inspirera

Ja, nu är det minsann REA överallt! Så det blir väl bra att vi tar oss en shoppingtur ;) Men det klart det kan ju vara kul att handla lite på semestern också...

Kramen.

2011-07-07, 12:58:21 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: