Uppdatering: Regn

Okej, det slutade att regna när jag bloggade förut, så nu är det bara lite mulet...mamma och jag har nu varit ute på shoppingturer två gånger! Ena gången kikade vi bara runt lite, sedan gick vi tillbaka till båten och åt lunch, sedan vid tolv gick vi ut igen, jag hade sett en Second hand butik, och var tvungen att gå dit. Det var en jättebra butik! Jag hittade en jättefin, söt blus för 25 :-... Såklart fick jag den av mamma, så jag har idéer för när jag ska ha den... Och det blev inte sista dagen i Märlaren ( herregud, all infomartion var helt fel...!! ) vi ska logera kvar här i Strängnäs idag oxå. Jaja, nu vet jag inte vad jag ska göra....lyssna på twilight? Gå stadsrunda med mamma och pappa? Ingen aning, kanske bara slappa... Ja, det är ju inte helt fel. Ha det bra!! Pok
Postat av: Bea

Hejhej :) !

Lämnar bara en kommentar för att säga att jag har startat en ny tränings-blogg nu. Bra för alla som är intresserade av att följa mat-scheman och träningstips!

Ni känner säkert igen mig som modell-bea (en blogg jag hade förut).



http://svettlukt.blogg.se



Hoppas du får en bra dag :)

Kram Bea

2011-07-23, 15:36:25 - URL: http://svettlukt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: