Hemma från mormor och morfar

Nu är jag hemma från mormor och morfar...jag hade trevligt :D
Igår kväll tittade vi på en fars (har ingen aning om vad den hette) och vi åt lövbiff och kroketter (stavning???) och det var som vanligt, JÄTTEGOTT...MUMS!
Jag har oxå börjat på en ny bok...Att kyssa eller inte kyssa Jake Matthews, den verkar bra...lite rolig faktiskt :D

Idag har vi ju besök av min faster med sambo...och jag och pappa får laga lunch! Mamma är på...någonting, någonstans. Så det blir nog lite slappa idag med! Så skönt!
Det är ju lite molnigt idag, så inget badväder precis. Och jag ska ju inte bada ändå idag, hoppas jag!! Verkligen!

Jag är oxå sugen på glass...men det får jag väl vänta med! GLASS, GLASS, glass glass.
Aja. Jag får väl tänka ut vad vi ska ha till lunch istället, någon ide? Tuggummi, ja det kan vi ha till lunch! Bra ide!
Eller inte, jag tror det skulle bli nedröstat :D

Men här får ni en bild på en humla :) Har inte så många bilder på lager!
Men jag tror att humlan gillar att få vara med på internet!



Pok ♥
Postat av: MariaP

Hur snabbt läser du egentligen???

2011-07-02, 14:01:51 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Jamen det verkar väl ha blivit en ganska bra dag....med både fika och båtbesök!

Kramen.

2011-07-02, 21:24:34 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: