Vad mamma köpte till mig...

Nu har mamma och jag kommit hem! Och jag har fått lite kläder...ett gult linne med blommor köpt på ?? (Mamma kom hem med ett linne och en flis efter jobbet), en flis som är lila, köpt på ??, halvkorta mjukisbyxor som är gråa, köpta på Team sportia!



Nu har jag lite nytt i min garderob, fast nu har jag ju precis rensat ut...ja ja!
Vad tycker ni? Något ni skulle kunna ta på er, okej, kanske inte så intressant för min del om ni gillar mina kläder. Eller kanske, men ni fattar. Jag har ju det jag har :)

Pok ♥

Postat av: Carina - inspirera

Jättesnyggt! Kul att byta ut lite i garderoben nu innan semestern...

Kramen.

2011-07-07, 17:49:39 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: