Bilder från skolavslutningen!

Ja, vi har faktiskt sommarlov nu!
Här är lite bilder på kompisar, tårtor och allt möjligt :D


Vår klass som sjunger

    
När Wilma, Linnea, jag, Emma, Nina och Moa sjöng   


Vi kramades


Några i min klass, vi kramades mycket


Moa. Emma, Lina och Jag


Moa, Jag, JuliaW och Maria


SKÅL


Mums


En ny ringklocka till min cykel, jag ska skruva fast den på sommarlovet


En ny sadel, som jag ska skruva på, på sommarlovet


Nu ska jag spela fotboll


Den goda Cheesecaken


Jag som skär tårtan

Nu har vi ÄNTLIGEN SOMMARLOV
Pok ♥

Postat av: Carina - inspirera

Du var så fin! Ni var så duktiga! Ni är en jättebra klass!

Jag hoppas att du får ett riktigt bra sommarlov med mycket mys och bus...

Hoppas att cykeln blir fin i prickig kostym ;)

Kramen.

2011-06-17, 13:24:49 - URL: http://inspirera.bloggsda.se
Postat av: Jullan! <3

Fint, och mumsigt du hade säkert jätte mysigt efter skolavslutningen, och vad roligt att du har börjat spela fotboll, har vetat det ett tag men ändå!

2011-06-17, 15:22:01 - URL: http://flippflop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: