Böcker :thumbup:

Jag har reserverat lite böcker till sommaren. Hittils har jag reserverat 8 böcker:

Jagad                                    Saknad: Jennie 3 år

           

Simon och Sophie                Sommaren jag blev vacker

             

SMS från Soppero                  Bree Tanners andra liv

              

Himlen börjar här                 Att kyssa eller inte kyssa Jake Matthew

                


Jag hoppas de är bra, och att jag får dom i tid :D

Idag blir det nog läsa lite i Kazans stjärna, fast den boken är inte så bra tyvärr... men vi får väl se. Men kanske hinner runt biblioteket senare och låna en bok ? Jag tror oxå att jag ska hinna med Hansa City och kolla på skolavslutningsklänning/klänningar.

Pok
Bara tretton dagar kvar
Postat av: SelenaGomezSwe

sv: du kan typ köpa skivorna på CDON ;)

2011-06-03, 11:48:47 - URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/
Postat av: SelenaGomezSwe

sv: hehe ja verkligen :P

2011-06-03, 11:57:09 - URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: