Farmor och farfar

Idag kommer farmor och farfar och hälsar på oss på Öland, det ska bli kul att träffa de igen, förra gången vi sågs var ju i påskas :d

Igår var mamma och jag och köpte en skolavslutningsklänning, fast jag tycker att det ska bli en liten överraskning om hur jag se ut. Så jag lägger bara ut en bild den 16: onde innan skolavslutningen, Eller kanske den 15: onde. Vi får se. En liten ledtråd, om ni vill veta vad jag ska ha på mig:

Tomat, blommig och vit! Klura på...

Igår såg mamma, jag och pappa på en LÄSKIG film (jag vet inte vad den hette men den gick på tv4 film vid 21.00) från och med nu kommer jag vara rädd för albinos....och dvärgar. Iallafall sådana som försöker mörda folk! :O

Mycket musik nu, jag bli rglad av musik och det är ju sommar, då ska man vara glad. Så här är ett till musiktips...
You'll always find your way back home, Hannah montana



Bra låt tycker jag....

Visst är Nalle puh söt? Jag tycker faktiskt det :D



så söt....fast nasse kanske är sötare :question:

Pok ♥
Tolv dagar kvar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: