Film!

Idag är det näst näst sista dagen i skolan, JIPPIE. Och sista tisdagen...

Det är redovisning idag, alltså: våra engelskateatrar ska spelas upp. Framför både B och C
Jo, lite nervös är jag allt! Jag kan mina repliker, hoppas jag. Men jag ororar mig för mycket för alla andra.
Men det ska bli kul :D

På eftermiddagen sedan, så ska vi se på film. Grown ups. Det ska bli jättekul att se den!

Och det regnar ute, ha ha. Jag skulle haft klänning (för teatern) men det är alleles för kallt för att cykla i det... så det blir jeans istället :cool:

Pok ♥

Glöm inte tävlingen. Klicka på bilden för att komma till rätt inlägg för att anmäla dig
Bara två små dagar kvar
Postat av: Mikaela

Jag köpte dom på Gina i Kalmar, men det fanns bara gult kvar där vad jag såg!

2011-06-14, 07:41:24 - URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: