Fjäril

Jag tog några bilder nu i morse, på en fjäril faktiskt. Jag såg en som satt på vår glasdörr :D



Jag är faktiskt rätt nöjd med mina foton, eller vad tycker ni ???

Idag ska jag nog läsa lite ur någon av ALLA mina böcker, kanske kolla på örhängen (till skolavslutningen) och bara mysa...det är ju lördag ändå!

Pok ♥


Glöm inte min tävling, klicka på bilden för att komma till anmälningsinlägget

Bara fem dagar kvar

Postat av: Nora<3

Snygga bilder du tar Jonna =) <3

2011-06-11, 16:45:07 -
Postat av: Hilma

Jätte snygga Jonna!

Du borde värklgen blii fotograf;-)

2011-06-11, 17:31:24 -
Postat av: MariaP

bra bilder!

Tar du med system eller digital kamera???

2011-06-11, 18:53:18 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: