Godmorgon

Godmorgon!    

Nu har jag faktiskt städat lite på mitt lilla rum...tänkte att det kunde vara lite trevligt när (om) Lina kommer :D Jag får nämligen inte tag på henne. Men såhär dax måste hon väl vara vaken ??

Idag har jag väl planerat att va med Lina, jag tror nämligen att det blir så! Jag har ingen aning om vad vi ska göra, det blir nog antagligen att prata lite, om allt och alla! Somvanligt!

Till lunch så vet jag inte vad det blir, jag lagar väl till något hemma, för nu är det för sent att äta hos mormor och morfar :P Men jag tror att jag bara är hemma och myser, är med Lina och slappar idag. Så det blir nog inte så mycket att göra, laga mat, städa, LÄSA och bara lyssna på lite bra musik! Och såklart va med Lina då, men det har ni nog fattat att jag ska göra!

Ja, ja. Nu ska jag väl försöka att få kontakt igen, med lilla Lina :D Får se hur det går, sen ska jag nog steka lite hotdogs och koka makaroner, det borde jag ju kunna :D

Pok ♦

Postat av: Carina - inspirera

Så bra att du har städat lite...det behövdes tyckte jag iallafall ;)

Hoppas att du får tag på Lina...annars får vi hitta på något när jag kommer hem!

Kramen.

2011-06-21, 13:05:02 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: