Irriterande fluga!

Hur irriterande en fluga va? Den flyger runt överallt, datorn, mina kuddar, min pyjamas, min datormus och MIG! Sluta, jag skriker snart på mamma.. :( Nu sitter den på min hand oxå!
Flyg fluga flyg iväg

Idag ska nog mamma och jag till Hansa city, vi åkte aldrig dit i fredags, eller när det nu var.
Jag köpte bara min klänning på köpstaden, eller bara och bara. På H&m! Men iallafall, vi ska nog och kolla på lite till skolavslutningen, och bara kika runt lite...jag ska kolla på Ginatricot, jag vill fortfarande ha de där byxorna, men jag har ju inte sett dom än, förutom på  bild då


            
Visst är de snygga, men vilken färg? Rosa, gul, rosa, gul ?

Då har jag bloggat lite oxå, orkar inte blogga när det är någon som flyger runt huvudet på mig, SLUTA

Pok ♥
Elva dagar kvar
Postat av: SOFIA - KLICKA SÅ FÅR DU EN GRATIS ENHÖRNING! :D

sv:



Hehe ja du. :p Jag ville se om de såg ut på något sätt när de sov, men eftersom att det var så mörkt så tog jag kort med blixt haha :D

2011-06-05, 10:30:00 - URL: http://sofiialindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: