Midsommardagen

Nu var midsommarafton avklarad....vi hade jättefint väder och god midsommarmat (köttbullar, nypotatis och gräddfil med gräslök) och jordgubbsbakelser! Och senare på kvällen åt vi ju grillat med sallad och ost :D
Jag och min låtsaskusin med sina kompisar dansade runt midsommarstången. Små grodorna, Tre små gummor och allt möjligt. Raketen förstås!!

   
Sommarblommor :D   


Blommor i håret och en bukett


Små grodorna!


Jag som äter de goda (tack anne) jorgubbsbakelserna :D


Fick en jordgubbsdrink innan grillningen! (märkte ni att vi hade rött som tema i år...? Nej, jag bara skojar. Jag och mamma har bara tagit kort på mig och jordgubbar. Då blir det rött)

Idag så kommer min faster med sambo, vi ska äta cheesecake (vad jag vet iallafall) och lite trevligt prat...somvanligt!

Lite somriga bilder från mig....och kanske lite fakta om vad jag gjorde igår!
Pok ♥


Postat av: Carina - inspirera

Härligt var det och kul hade vi! Mycket skratt, dans och lite sång...

Du är supertjusig i din klänning!

Kramen.

2011-06-25, 12:05:08 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: SelenaGomezSwe

sv: javisst ee den :D

2011-06-26, 16:33:55 - URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: