Tydligen ingen fotboll

Det var ingen fotboll idag, eller på onsdag. Det sa Lasse och Lasse till mig. Men det gör inget. Det spelar ingen roll... :D Men sista gången är på måndagen den 27 klockan 18.30
Sen är det träningsläger och matcher, allt möjligt. Ja, ingen aning...

Iallafall, nu har jag hunnit med att fika och kollat på tv oxå! Kollade mest på Ljuva havslívet (Zack och Cody)
Nu är det väl lite läsande som gäller, Bree Taners andra liv. Den är spännande, faktiskt. Fast jag tycker inte att den tillhör Twilight-serien så mycket. Den handlar ju om Victorias arme, vilket kanske är rätt intressant :)

Är rätt mörkt ute nu, oroade mig lite för att det skulle ösregna på träningen, du vet brrr... men det fixade ju sig!

Jag tänker på om jag ska sätta på tv:en och börja måla naglarna. De är inte så fina längre, inte efter att jag tog av mig mina fin fina lösnaglar :D Fast jag önskar jag kunde måla sådana där jättefina naglar...vilket jag inte kan...någon som kan? Något tips??

Pok ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: