Böcker

Idag har jag hunnit med att göra glosorna, läst lite (26 sidor hittills) och övat LITE på sångläxan. Jag har ju oxå varit på stråkorkester....!

Jag har läst ut min bok nu!! Nu ska jag fortsätta på nästa bok. Som jag redan har hemma!
Att vara Nikki                             Kär, till er tjänst (en prinsessas dagbok 3 & 4) 

                

Det blir nog bra. Vi har ju nått vårt mål i skolan 10.000 sidor, men man kan ju inte sluta läsa för det, eller?!
Jag läser ju ändå, så för mig spelar det ingen roll.
Det är ju kul och se hur mycket man läser...jag är ganska nöjd jag har läst :
213 sidor första veckan och
444 förra veckan. Hittills denna veckan har jag läst:
198 sidor. Och jag kommer läsa mer idag....läsa, läsa läsa.

Annars har jag inte gjort något annat förutom allt annat. Varit i skolan, kollat på teater, ätit mat...ja det vanliga. Eller kanske inte teatern. Den var okej. Det var två stycken som spelade alla rollerna. Det blev lite mycket att hålla reda på för lilla mig. Lapp för ögonen, Oden, inte lapp för ögonen, någon annan :D

Det var väl allt!
Puss&kram ♥
Postat av: Carina - inspirera

Läsa är minsann en skön avkoppling! Mycket spännande! Undrar vad ni får för belöning ;)

Ha en riktigt bra dag.

Kramen.

2011-03-25, 07:23:48 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: