Go´natt

Jag har egentligen ingenting att skriva dom... Jag har varit sjuk, eller är sjuk.
Jag har lite feber och hostar, ja, är lite förskyld...jag har fått hem lite läxor från skolan idag, och jag har fått ett telefonsamtal från Hilma, så nu vet jag lite om skolan...
Och, sedan har jag fått reda på att jag sitter brevid Wilma (!), tydligen.

Jag har börjat läsa "Ljudet av ditt hjärta" , IGEN. Jag har kommit några hundrafemtio sidor!

Så, ja, jag vet väl inte vad jag ska skriva. Men eftersom att jag faktistk är lite Trött, eller lite och lite.
Jag säger iallfall, GO´NATT. Sov gott, vakna torrt.


Puss&kram ♥

Postat av: Carina - inspirera

Hoppas att du mår bättre och bättre! Det är liksom inget kul att vara sjuk...

Krya-på-dig-kramen.

2011-03-31, 07:36:51 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Hannah

Krya på dig!

2011-04-01, 15:31:45 - URL: http://celloinmyblackheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: