Helg, igen

Idag är det fredag igen :D
  

Det har varit en lite konstig vecka denna vecka. Jag har varit i sjuk i två dagar och sedan var det lovdag igår, jag har bara gått i skolan två dagar, OVANLIGT!!!

Idag var det "kängurutävling" i skolan, jag, Wilma, Nora, Linneá och Marina, missade det, eller behövde inte göra det. Jag fattade inte riktigt så det var rätt skönt, men våra resultat är ju borttagna :(

Annars har det inte hänt så mycket idag, jag och mamma har handlat mat, vin och strumpbyxor, jag har spelat sims och nu ska vi snart äta...en helt normal dag/fredag hittills.

Det är Så ska det låta ikväll! Det ska bli kul, jag gillar de programet, det handlar ju om musik!
Och det är ju två nya pianister, vilket kan bli spännande!

Lite bilder på...


kängurutävlingen och....


Så ska det låta

Det var väl allt, HA EN BRA FREDAGSKVÄLL, OCH BRA HELG

Puss&kram ♥ 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: