Ladan, nästa

Idag är det spelning/konsert i Ladan!
Jag ska sjunga och spela fiol. Vår gitarrlärare kommer att skrika högt i början av Waka waka, stakars mig och wilma, vi kommer skratta och inte kunna sjunga, detta kan oxå, möjligtvis hända Hilma, och dom flesta andra :D



Det ska bli kul tycker jag, vi ska alltså ha en Haitikonsert, vi ska sjunga i en kör, med ca. 24 personer, tror jag.
Jag har inte övat med dom andra så många gånger, och vi som bor här, missade naturligtvis genrepet i mörbylånga idag vid 08. 30..ja, ja. Det går säkert bra :D

Nu ska jag ta på mig mina färglada kläder och begemig, LYCKA TILL!!!

Puss&kram ♥

Postat av: Tilda

Kul!!!

va hete din mammas blogg nu igen

(lycka till på haiti hihi)

2011-03-16, 19:12:00 -
Postat av: Jullan<33

Hoppas att det går bra!

Ska sova över med Jessa och Caisa, och skratta inte så att du kissar på dig! <33

Ha det bra och syns på fredag!

Kramisar jullan <33 Kika bloggen, nästa!

Hihi!! <33

2011-03-16, 19:58:15 - URL: http://flippflop.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Det var jättetrevligt...och ni var jätteduktiga!

Kul att ni var så många, det blev ju ösigt värre ;)

Tackar för konserten!

Kramen.

2011-03-17, 07:13:25 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Jenny - Tjejen som älskar sin systemkamera

japp, men nu är den slut! :D

2011-03-17, 16:58:50 - URL: http://truejenny.blogg.se/
Postat av: kattis

hoppas det går bra med din konsert!!!

Och skratta inte så mycket så det blir pinsamt bara;)

2011-03-21, 16:29:46 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: