Lite info om min dag, idag

Jag sitter nu hemma, och kollar på tv... jag mår  bättre men ska vara hemma idag, sedan blir det skola imorron :D Jag har hittills inte gjort så mycket. Jag har klätt på mig och ätit frukost, städat lite i mitt rum, men jag ska väl göra lite läxor oxå, engelskaglosorna och läsa lite i min bok, den är snart utläst!


Killar, grodor och magiska kyssar, sarah mlynowski

Annars ska jag väl inte göra något speciellt, äta lunch förstås och senare idag ska jag gå på min fiollektion och tandläkarn, jag har bestämt mig att jag orkar det iallfall :D

Somsagt, jag har tandläkarn idag, hoppas det går bra. Det tar väll bara tio minuter så det är väl inga problem...


Söt bild va?!

Puss&kram ♥
Postat av: Carina - inspirera

Så skönt att du mår bättre! Det är ju minsann lite småtråkigt att vara hemma från skolan när man är pigg! Men man vill ju inte smitta ner resten av klassen...

Kramen.

2011-03-16, 11:24:08 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: WilmaH

Ja, tråkigt att vara hemma en lång tid, tycker jag.

Men det var kul att ha dig i skolan idag :)

Ohhh, jag är lite nervös inför kvällen "Haiti-galan!" men det kommer bli jätteroligt ändå, tror jag :D <33



Ha Det Bra Så Ses Vi Ikväll! <33

Hejdå!♥

2011-03-16, 17:21:05 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: