Lördagsmys, mys igen!

Nu sitter jag hemma hos mormor och morfar :D
Jag sover över här medans mamma och pappa, joakim och Lovina är påväg hem från stockholm, och båtmässan!
Det blir Melodifestivalen, FINALEN! Och lite mys, vi har väl myst hela dagen, men ändå...
Vi ska mysa framför tv, i deras soffa, till melodifestivalen och äta Haribo Nappar :D
Min dag idag har varit helt okej, mormor och morfar hämtade mig vid 10.30 och vi åkte och handlade lite mat, falukorv och lövbiff, sedan åkte vi hem (till mormor och morfar) och åt lunch. Mormor och jag har läst och jag vet inte riktigt vad morfar har gjort, men han har varit i huset!
Vi fick gäster, mina kusiner kom på besök här oxå, med pappa med fru. Vi hade trevligt och åt god plommonpaj!
Nu har jag bara en fråga!
VEM SKA VINNA MELODIFESTIVALEN???
Kanske lite sent ute, men nu har jag frågat :D
Puss&kram ♥
Postat av: Carina - inspirera

Låter som om du har haft en härlig lördag! Myspys är underbart...och visst undrade man vem som skulle vinna...men nu vet vi ;)

Kramen.

2011-03-13, 10:33:21 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: