♥ Lovdag 17/3

Idag har det varit lovdag :D
Vilket är skönt, jag åt lunch hos mormor och morfar och resten av dagen har jag väl varit med Hilma, vi har bakat paj och kollat på film (en prinsessas dagbok, andra gången jag såg den filmen denhär veckan!)



Och igår, BESVIKELSE!
Vår gitarrlärare skrek aldrig, vi hade ju sett fram emot det :D
Det gick bra, och jag fick beröm, kören kunde gått bättre, men eftersom att jag inte hunnit att öva så mycket så blev det kanske ganska bra!

Det var nog allt, imorgon är det skoldag igen...sedan blir det fullt upp i helgen, tacoskväll på lördag och 95-årskalas på söndag :D

Pok ♥
Postat av: Carina - inspirera

Härligt med en lovdag mitt i veckan...lite ledighet som behövs så väl! Låter som om du hade en riktigt mysig dag.

Trevlig helg.

Kramen.

2011-03-18, 13:12:11 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: kompisar

trevlig film vad jag vet i alla fall!!!!



2011-03-18, 18:41:34 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: