Söndag

Idag verkar det som att det blir en normal dag :D
Förutom att jag ska till Zokker vid fyra. Men det är ju några timmar dit! Jag har klätt på mig och ätit frukost, vilket jag tycker är rätt långt...iallafall på en Söndag.
Mamma har gjort deg till semlor för att det är ju fastlagssöndagen idag. Jag tror att brorsan kommer över med flickvän och fikar med oss. Om jag hinner fika det vet jag inte, jag kan ju ha åkt till Zokker. Men då får jag väl antagligen smaka när jag kommer hem igen. Mums :D

Såg ni melodifestivalen igår?! Jag skrattade när dom visade upp miniMello, men det kanske är några som brukar skicka in små gubbar, så jag kanske få ta tillbaka det :D
Jag tyckte att bidragen som skickades till Globen var helt okej. Jag och mamma gillar Oh my god, jag blir ännu gladare än vad jag redan är...!
Mamma tycker att jag ska cykla och köpa melodifestivalsskivan idag, så vi får väl se, eller så läser jag väl somvanligt...


Jag tror att jag kommer gilla den skivan i år, iallafall lite...
Jag gillar: 
1. Me and my drum
2. Leaving home
3. Dance alone
4. Popular
5. Oh my god
6. O my god! (godisbomben)
7. E de fel på mig
8. In the club
9. I thought it was forever 
10. Somthing in your eyes
Det var väl dom. Och kanske några fler, jag vet inte vad alla heter :D

Pok ♥

Postat av: Carina - inspirera

Goda semlor blev det - bra skiva är det!

Cykeltur blev det - med motvind ;)

Kramen.

2011-03-07, 07:12:07 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: