Köpstan,hamnen,bibblan och Maria


Idag har jag (somsagt)  varit med maria :D
Här är hon:


(hennes blogg: mittlivsommariaa    )

Vi har gått på köpstan, och köpt presenter till Jessica, som jag ska till idag (ikväll)

Vi gick till bibblan och lärarna kom förbi, vi framstår som bra elever :thumbup:

Vi gick till hamnen och tog varsin piggelin! Gott

Jag har varit hos tandläkaren idag, jag fick en ny tandställning. Har lite svårt att äta, men det går väl bra!

Det var väl allt jag har att säga nu...!

Pok ♥
Postat av: Carina - inspirera

Vilken härlig lovdag! Tandställningne var annorulunda - det blir nog jättebra! Ha en trevlig kväll...

Kramen.

2011-05-14, 07:44:02 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: