Orienteringen då...

Somsagt, jag är ingen Orienteringstjej. Så det var väl inte så kul, tyckte jag... men det kan vara bra att veta hur man läser en karta. Så att man inte går vilse, sen att Lina höll i kartan och att vi kanske inte hittade när jag försökte klura ut hur vi skulle hitta rätt station. Men jag lärde mig något :)

Vi åt Pastasallad och åt lite fika, hade mysigt och skoj, så det var en väldigt lyckad dag..i sin helhet!

Ikväll ska jag sova över hos Lina. Vi ska kolla på En prinsessasdagbok 2 (FÅR INTE GLÖMMA ATT TA MED DEN)
Vi ska äta tacos, och snacka. Förhoppningsvis ska vi väl ha roligt oxå


Detta ska likna Lina och mig. Vet inte vem som är vem, och ingen har en hårfärg som någon som vi har- men ni fattar nog att det ska likna Lina och mig :D

Imorron ska jag hänga med på Linas fotbollsmatch. Här kommer hejaklacken, som för det mesta håller tyst! Men HEJA HEJA HEJA.

Pok ♥

Postat av: MariaP

Hejhej

Du sa att du hade en prinsessas dagbok 2?? Skulle jag kunna få låna den på måndag! skulle vara jättesnällt, har stt den innan men den är så bra så vill se den igen!!

2011-05-20, 13:48:00 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Låter som en riktigt mysig dag...speciellt då solen har varit framma hela tiden!

Ha det så mysigt hos Lina...

Kramen.

2011-05-20, 14:27:53 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Hilma

tja, orienteing är inte min grej heller direkt men det var mysigt ändå. Å hoppas att ni får en rolig kväll tilsammans;-9

Kram

2011-05-20, 16:46:39 -
Postat av: EllenS

Ja årientering ÄLSKAr jag fas man är ju olka:-p

2011-05-20, 16:47:59 -
Postat av: SelenaGomezSwe

sv: visst gör den, vill oxå se den :D

2011-05-20, 16:53:04 - URL: http://selenagomezsswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: