Torsdag 5/5-11


Torsdag...



Idag har det varit helt okej i skolan, igen.
På gympan gick vi "kyrkstafetten" och det gick ganska bra. Jag gick för det mesta, men jag joggade lite också !!!

Idag har jag också visat  upp min photostory...det var inte lika pinsamt som jag trott... :thumbup:

Vi har bytt platser, och möblering. Jag blev inte riktigt nöjd med möbleringen, men det får väl bli så... de jag sitter brevid är  helt okej. Man är ju rätt bra kompisar med alla så det funkar, det mesta!

Ikväll är det dags för Utvecklingssamtal! Det sak bli kul att få höra hur man är i skolan (:P) men det är alltid JÄTTESVÅRT att komma på målen... men, men man gör sitt bästa!

Pok ♥



Postat av: Hilma

Tja, kyrkstafetten ska man ju egentligen springa.........fast det är hel OK att gå ;-)

Hoppas att det går bra på ditt utväcklings samtal.....

Jag håller med om att det är svårt att komma på vad man ska ha för mål men sånt får man väll leva med

2011-05-05, 16:24:03 -
Postat av: Carina - inspirera

Vilken fin sida du har fått till!

Riktigt tjusigt...

Utvecklingssamtalet gick ju jättbra - inte för att jag trodde något annat ;)

Ha det bäst!

Kramen.

2011-05-06, 08:49:17 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: