21/11 11 Måndagen

Idag har det vart en bra dag! Jag har faktiskt varit nöjd med allt :)
Engelskan= Nöjd
Svenskan= Nöjd
Bilden= Verkligen Nöjd
No:n= Helt okej Nöjd

På engelskan så gör vi små teatrar, jag och Julia (HÄR är hennes blogg) ska göra "The Hospital"! Jag är patient, Patricia,  och Julia är Doktor, Dr. Johnsson.

Jag skrev på "Huset" på Svenskan, och hann med 4:e kapitlet, nästanästa gång blir det ett nytt papper med instruktioner! Jippie :D

Vi målade komplementfärger idag på bilden, vi skulle måla av en bagge (skalbagge) och måla den i antingen orange, blå, grön, röd, lila, gul och klistra fast den på komplementfärgen som man målat som bakgrund. Blev rätt häftigt faktiskt.

Och på No:n hade vi Sos. Gjorde ett test och jag fick 1 fel. Men är ju Nöjd!!

När jag kom hem idag efter en tur till Röda Korset och Konsum (blev sugen på gröna äpplen och loka) så började jag att rätta mina matteuppgifter. Ser väl rätt bra ut :)

Ska oxå börja läsa Utan att säga hejdå. Verkar bra, men sorglig!
Postat av: WilmaH

Bra att du är så nöjd med allt, jag trodde att jag skulle få mer en hälften fel men det fick jag inte, puh!

Jag provade att öva på call your girlfriend nu, asså bara testa, med en pennburk ... det gick inte så bra jag vet iaf at det är: Klapp,klapp,dunk,dunk,dunk,klapp,upp,ner..fast jag vet inte hur jag ska göra på upp och ner.Skitsamma!!



Kram!

2011-11-21, 17:57:02 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: