Domino, musikprojekt

Tänkte blogga lite om vårt musikprojekt i skolan..., vår grupp är ju bäst :)
Vi har slått ihop två grupper: Wilmas och min. Då blev vi 6 st. Vi ska nu göra ett litet band!!

Vi ska sjunga denna låt :


Domino, med Jessie J

Wilma ska sjunga, Maria ska sjunga, Emma ska sjunga, Hannah ska spela elgitarr, Jessica ska spela vanlig gitarr och jag ska sjunga och spela bas..
Ja, jag undrar själv hur det ska gå med basen..men det är väl bara att köra på!

(Om ni vill veta vem som ska sjunga första raden..så är det Maria, hon ville så gärna :D )
Jag ska sjunga :

You got me loosing my mind, My hearts beats out of time, I´m seeing hollywood stars, you stroke me like a guitar

Jag ska bara lära mig allt, spela bas och så, till sista januari..får väl se hur det går!
Postat av: WilmaH

Jag håller med om att vi äger ;) Men det kan bli ett hårt jobb med 3 nykomlingar på 3 olika instrument!

Men vi äger väl iallafall! :P

2011-11-29, 18:53:45 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Det låter som om det kommer bli kanon! Jag skulle gärna vilja komma och höra på er konsert ;)

Kramen.

2011-11-29, 19:16:40 - URL: http://Inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: