Hemma från Lina

Vi hade det TOPPENBRA hos Lina! Tycker jag iallfall :)
Vi pratade, skrattade (mycket), spelade spel, lekte med ballonger och lite mer.
Kollade på två filmer, vet inte vad de hette, men de var bra!

Åt Tacos och Kladdkaka och hade jättekul, och så fick ju Lina lite paket oxå..jag kan ju säga att mitt paket var störst :)



Lite dålig kvalité, men det får duga sålänge. Tänkte att jag skulle få några bilder från Maria. Men det kan ju ta ett tag!

Hade jättekul så nu hoppas jag att hon är glad för presenterna, och att vi kom!

Postat av: Carina - inspirera

Det låter jättemysigt! En bra sysselsättning på höstlovet ;)

Ett riktigt stort paket var det...man blir ju lite nyfiken vad som låg i!

Kramen.

2011-11-05, 15:12:55 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: felicia

lottar du? välj ut den bästa bilden ist..

2011-11-06, 15:01:31 - URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: