Läst mycket idag

Har haft en jättebra dag idag, jag har haft syslöjd! Jippie! Jag tror att jag blir klar nästa vecka, fast det säger jag väl alltid, men men.

Vi fick en historialäxa, vi skulle läsa 29 sidor om Frihetstiden. Gick bra tycker jag. Fick reda på mer, fast jag visste ju inget om frihetstiden, så nu vet jag ju LITE mer iallfall :)

Bokjuryn har oxå börjat idag. Jag lånade Little Darlings:

Sunset lever ett liv i lyx med sin modellmamam och rockstjärnepappa.
Men vad hjälper det när man inte passar in, inte har några vänner och ens föräldrar bara bråkar?
Destiny bor i en sliten förort med sin trippelarbetande mamma vars högsta dröm är att Destiny en dag ska träffa sin pappa - den stora rockstjärnan.
När Sunset och Destiny till slut möts finner de något de har saknat i hela sitt liv.

Jag tror att den är rätt bra, så jag har nog 4 veckor på mig att läsa ut den! Men det tror jag att jag klarar!
Jag har såklart läst lite i den oxå.

Sedan ska jag läsa lite engelska, och försöka trycka in mitt head to head i huvudet- hoppas att det funkar...!


Tagen i historia boken..

Ja, så nu ska jag väl äta lite, sedan blir det läsa, läsa läsa..igen!
Postat av: Carina - inspirera

Härligt med böcker! Och vilken vacker bild du har knäppt ;)

Kramen.

2011-11-08, 21:09:50 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Hilma

Lycka till med bokjuryn!!

2011-11-09, 16:00:28 - URL: http://elsasussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: