November!

Har ju blivit November idag! Händer faktiskt rätt mycket i november.
Lina, Mamma och jag tror Farfar fyller år, jag har namnsdag och ja, man börjar frysa:)

Man gör ju rätt mycket, från att ta på sig vantar och mössar till att baka pepparkakor och julpynta..nä, kanske inte julpynta...men öva till luciatåg, som jag kommer börja göra!

November är en bra månad..!!



Idag vet jag nog det mesta jag ska göra... jag ska:
. Äta hos mormor och morfar!
. Cykla till Röda Korset (kanske finns något snyggt?)
. Cykla till Bíblioteket, ska lämna tillbaka Stolthet och Fördom och En prinsessas dagbok 8 (som jag läste ut igår)
. Cykla tillbaka hem och mysa runt lite.
. När mamma kommer hem åker vi till Mörbylånga och träffar min kusin med hennes lille pojk, och kanske hinner vi med att gå till Röda Korset där oxå :)
. Vara hemma, antagligen.

Det var väl det jag vet, sedan blir det väl att slappa, kolla på tv och sånt!


Postat av: Alexandra

sv: Tack så mycket, den där bilden var riktigt fin också! :)

2011-11-01, 09:38:11 - URL: http://underbaraalex.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

November! Jo, det är minsann en bra månad och den går riktigt snabbt tror jag...

Hoppas att du får en bra höstlovsdag idag ;)

Kramen.

2011-11-01, 09:44:52 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: