18/10 2011

Hur tråkigt kan det vara en eftermiddag/kväll vid halv fem?? Har kollat lite på tv, men har redan sett alla program och det regnar...åh. Varför höst?



Skolan idag har varit helt okej!! Vi har haft slöjd, jippie! Jag blev klar med min väst som jag gjort om lite..bild kanske kommer... jag är nöjd!!
Vi har oxå haft:
So- vi hade prov...aaa om jorden
Läsgrupper- den gruppen jag va med i läste vi 45 sidor..inget mer :)
Valfritt- vi hade egentligen No, men man fick göra vad man ville, jag gick på fiol..

Ja, det var väl min dag..helt okej!
Sedan ska jag räkna lite matte, och läsa engelska, engelska "uppsatsen" vi hade i läxa (skriv något valfritt om USA) lämnade jag in idag, jag skrev om Empire State Building och Mrs. Liberty!
Är nöjd med det med...

Postat av: Hilma

Fast det kan ju vara mysigt med lite regn när man får vara inomhus och tx. baka eller nåt.

Geografi provet gick ju inte bra för mig!!!

2011-10-18, 17:29:50 - URL: http://elsasussi.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Regn och rusk är riktigt mysigt när man sitter inne framför brasan ;)

Och soppa till middag tyckte jag var jättegott ...

Kramen.

2011-10-18, 19:01:18 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: