Fotodag, lördag

Åhh, idag är det ÄNTLIGEN lördag..så skönt!! Jag ska nog bara slappa idag, städa, vattna blommor, bara söla runt.

Mamma ska vara pressfotograf idag..hehe, hon ska fota 5 generationer i vår släkt:

Min gammelfarmor
Min morfar
Min morbror
Min kusin
Min kusins lille kille.

Vet inte riktigt om jag ska följa med, men det får jag väl göra. Jag är ju vaken, och det är ju om två timmar, så då är jag ju klar :) Hoppas jag.

Jo, nu har jag bestämt mig, jag ska följa med..det kan ju vara kul!

Tänkte sedan att jag ska gå ut och ta lite foton, en fotopromenad. Alltid lika bra!
Vet inte vad jag ska ta på, löv?? De är väl fina nu va?

Och vet ni? Det var FROST idag..börjar bli kallt ute nu, fast, det är ju oktober! Och, höst är ju alltid kul, bara det inte blir FÖR kallt, men det blir det väl inte, då får man ha mössa på sig..det är ju jättemysigt.

Postat av: Carina - inspirera

Ja idag skrivs det historia i vår släkt...hoppas att fotografen fixar detta ;)

Det ser minsann ut att bli en riktigt solig dag - så en fotopromenad blir perfekt!

Ha nu en riktigt skön, slö, lördag!

Kramen.

2011-10-15, 11:34:00 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: