Fredag...med mys ♥

Har haft en bra dag idag..sång, matteprov, engelska, gympa, vart med Lina..ja, det är ju FREDAG!!
Så gött med helg :)

Är bara   pappa och jag hemma nu, mamma är på after work..pappa skulle oxå vart med, men han ligger hemma med förskyldning, så jag får ta hand om honom!

Blir kvällsmys idag iallafall! 
Pizzan står i ugnen, lite ruskväder ute och det är väl Doobidoo?? 
Ja..fredagskväll helt enkelt! 

Somsagt, dagen har varit bra.
Vi sjöng Imagine på sången, matteprovet känndes bra, på gympan spelade vi softtennis och med Lina..ja det vanliga, kollat lite på datorn, pratat och lite annat!
Så nu blir det bara mys..och det bästa är: JAG BEHÖVER INTE PLUGGA I HELGEN
Tror nämligen inte att vi har någon läxa nästa vecka..har ju lite annat att göra...

Måste kolla till pizzan, och duka. Snart dags att äta, JIPPIE :thumbup:

Postat av: FOTOBLOGG'

FOTOTÄVLING = AVSLUTAD!

2011-10-21, 19:09:47 - URL: http://saandrasfooton.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Låter som om ni har haft det kul även utan mig!

Tur att du var hemma med sjuklingen ;)

Kramen.

2011-10-21, 20:22:23 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: