HÖSTLOV

Nu har äntligen denna vecka kommit, Höstlovet! Jippie!!
Det blir väl somvanligt, blogga, slappa och läsa :) Men ska klämma in lite annat oxå:

Mamma och jag ska till Växjö, antingen onsdag eller torsdag...
På fredag ska jag på övernattningsfest, hos Lina!
Någon dag ska jag och mamma, kanske någon mer, åka till Mörbylånga och träffa min kusin med hennes lille pojk. Kanske man hinner med Röda Korset i Mörbylånga oxå !

Det är väl det jag vet, sedan blir det bara slappa!! Så skönt med Höstlov, så jag ska nog bara njuta att slippa skolan! Man ska väl vara med några kompisar oxå..!

Men nu slänger jag nog mig i soffan.!

Ha ett bra höstlov!!



Tävlingen hittar du HÄR

Postat av: Carina - inspirera

Åh, så skönt med lite ledighet mitt i hösten!

Jag ser verkligen fram emot att få några slappdagar jag också ;)

Kramen.

2011-10-31, 10:06:58 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: