Problem med bloggen

Har haft lite problem med bloggen, märkte det idag, fast har haft problem i två dagar. Går nämligen inte att publicera inlägg, fast nu går det ju då..

Så  passar ju på att blogga...:

Jag, Linnéa, Wilma och Nora ska sjunga på FN-dagen :) Roligt tycker jag..gäller bara att lära sig texten!
Tyckte de här två tjejerna var jätteduktiga (och det beror inte bara på att den ena spelade fiol..kanske delvis)
och de spelar just den låten vi ska sjunga. Imagine :



Lina och jag va idag! Det var kul..vi gjorde, något hemligt, spelade badminton och pratade..såklart!
Hade jätteskoj. Som alltid.

Nu är blir det en myskväll framför Doobidoo och Skavlan tror jag..!

Tidigare info som jag försökt blogga om:
1. Vi har haft Engelskadiagnos..kändes jättebra!!
Och när vi kollade igenom diagnosen såg det ut som om att jag hade rätt mycket rätt iallfall!
2. Jag har pluggat, pluggat och pluggat. Både Engelska och Matte, och det verkar har gått bra på båda delarna.
3. Jag har spelat fiol. Vi spelar många olika låtar, men t.ex Fairytale :thumbup:
4. Vi hade gympa idag. Spelade fotboll, gick nog rätt bra,
5. Jag har vart med Lina..

Det var nog allt!
Postat av: Carina - inspirera

Det är ju inget kul när bloggen inte fungerar som den ska...inget världsproblem men iallafall ;)

Låter som om du har haft fullt upp...vore kul att höra dig spela Imagine på fiol förresten!

Kramen.

2011-10-14, 18:29:23 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

SV: Ja, det går bra utan att gilla sidorna! :)

2011-10-14, 18:45:32 - URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/
Postat av: Jullan! <3

Vad roligt att du har haft en bra dagoch att det gick så bra på diagnosen!

För mig gick det desstu värre tror jag! :O

Men vad bra att du fått till det också!

See ya Jonnia!! Hehe! <3/// Jullan! <3

2011-10-14, 19:24:33 - URL: http://nattidningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: