Skolan..idag

Har nu gjort lite läxor, eller en läxa..så har några kvar..! Matte och Engelska. Men det går säkert bra :)

Skolan idag varit helt okej..en skoldag:

Svenska: Vi pratade
Engelska: Gick igenom läxan
Svenska (skriva): Jag fick skrivkramp och fick måla
Bild: Jag missade den, övade på låten vi ska sjunga på FN : dagen
No: Vi hade tjejsnack

Ja, en helt vanlig dag! Och nu när jag kom hem har jag myst runt lite, bestämt vad jag ska skriva om till engelskan och lite så..nu blir det väl mat och sedan blir det plugg inför matteprovet på fredag och läsa engelskatexten (det var 3A + glosor va??)
Så nu får jag väl passa på att surfa runt lite, kolla på lite bloggar och så!!

Sitter oxå och lyssnar på en musikfil som vår lärare skickade till mig och de andra (Wilma, Nora) där vi sjunger Imagine. Rockar fett :thumbup:

Bjuder på en bild jag tog i helgen!:


Höstig!

Postat av: Tea

SV: Tack så mycket! Kul att du gillar att fota, mina bilder blir inte alltid heller jättebra. Men övning ger färdighet! Och jag tycker dina bilder är jättefina :)



Kram!

2011-10-17, 17:10:43 - URL: http://teajohnsson.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

En härligt vanlig dag! Ni sjunger ju jättebra... Det blir spännande!

Många fina resultat idag ;)

Jag gillar verkligen när du övar fiol...

Kramen.

2011-10-17, 18:57:15 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Jag tycker det låter som en rätt soft dag i skolan ändå ;)

2011-10-17, 20:19:32 - URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: