BRÖLLOP

Idag ska jag på bröllop! Min morbror ska gifta sig! Detta är mitt tredje bröllop (tror jag) som jag går på i hela mitt liv! Ska bli kul att se alla lyckliga människor, och såklart brudparet! Vigslen äger rum i Himmelsberga, på öland, vid 14.00 så är jättespänd!

Just nu, tidsinställt inlägg, sitter jag nog hos frissan, eller är påväg till, eller sitter hemma och förbereder mig inför att jag ska till frissan. Ska nämligen ha någon uppsättning i håret + att det måste klippas :) Ikväll blir det nog ett inlägg om hur jag såg ut, så ni får vänta. Men det kommer, det kommer!

Så..redan nu önskar jag Brudparet lycka till i framtiden, och HA EN UNDERBAR DAG!!

Och såklart bröllopsmarschen (även om de inte gifter sig kyrkligt så kan man ju ändå spela en bröllpsmarsch)




Postat av: MariaP

Sv: Hahha, nej nu har du nog varit där men du kan ju berätta! Du är ju för rolig du. Ska vi va på måndag om jag eller du inte ska göra något annat?

2011-09-10, 17:01:35 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: