Förresten, sov gott.

Är jättetrött nu..har inte gjort något- tittat på tv och suttit framför datorn.

Idag efter skolan (vid 15.00) så övade vi på sångerna vi ska sjunga för Dagiset på onsdag..men såklart kom våran lärare en halvtimma sent..vi var tvungna att ringa och fråga vart hon var, "ojdå, det har jag helt glömt bort!" Så..vi fick vänta lite extra, men det gjorde väl inte något egentligen!

Vi hade redovisning av No:n idag. Om östersjöhjärtmusslan, jag tyckte det gick jättebra!!
Fick beröm, jag kollade tydligen inte så mycket på papprena :)
Så, är jättenöjd.!

Imorron blir det utflykt, vi har fått välja vad vi skulle göra:
. Gå en runda i färjestaden
. Cykla till en väderkvarn
. Utrotningshotade ljud och..
. Skoltiden förr
Jag hade valt skoltiden förr, men den 91 åriga (tanten..förlåt :( ) blev sjuk, så jag får gå på promenad. Ska väl bli kul, fast nu ville man ju veta mer om förr i tiden..!

Så..jaja.
Ikväll blir det Halv åtta hos mig och kanske något mer, kanske fixa naglarna...vet inte riktigt!!
Får väl bjuda på en låt iallafall!!



Postat av: Carina - inspirera

En lång skoldag blev det för dig idag! Men kul låter det som, jag fick minsann också lära mig lite om Östersjöhjärtmusslan ikväll ;)

Sov Gott! Det känns att det är måndag idag!

Kramen.

2011-09-26, 21:03:45 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: