Fredag...mys ♥

Idag har det varit en helt okej dag. Sången var oxå okej, vi fick sjunga 17 år (Veronica Maggio), men ingen var väl inte jätteglada för det...men det var ju första gången, och ingen hade några alternativ på andra låtar:)
Men nästa vecka så ska vi ge förslag på 4 låtar, så vi har lite och välja på.

Vi har haft idrott oxå, gick väl sådär, eller det gick bra. Men det var kanske inte det roligaste, men man ska ju lära sig. Och det gjorde jag väl!
Vi spelade basket- mitt lag var ändå rätt bra tycker jag! Så man får väl vara nöjd!!

På engelskan så läste vi igenom ett kapitel, och sedan fick vi ett papper, så vi skulle redovisa vad kapitlet handlade om. Det gick sådär för Malte och mig, vi tappade bort oss, och då skrattade alla. Men alla fattade vad vi menade! Så man får väl vara nöjd där oxå!!

Ikväll blir det fredagsmys med familjen..det är Doobido idag va?? Eller kanske inte...
Men vi ska iallfall mysa, och ha det somvanligt. Mysigt :)
Blir kanske lite spelande före maten, men jag tror inte att jag ska göra några läxor ikväll. Det är ju trots allt Fredagskväll! Fast fredagsmyset börjar väl nu!?


Postat av: Carina - inspirera

Fredagsmys är blande det bättre ;)

Ikväll blir det Doobidoo och soffmys...

Ska verkligen bli bra!

Kramen.

2011-09-02, 16:59:30 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: