Frost & Lina sov över!!

Lite konstigt inlägg kanske. Med lite olika saker...men först och främst:

Lina och jag sov över efter filmen igår! Hade en jättebra dag.
Filmen var  SKITJÄTTEBRA! Fast man grät inte så mycket (man grät mer på Trassel..hehe, konstiga oss) men den var ändå sorglig såklart! Jättebra, oxå, som ni förstår. Och så var den ju gratis för mig..alltid lika bra när någon annan betalar allt!

När vi kom hem kollade vi på "En prinsessas dagbok 2" (den har vi bara nu sett 3 gånger :thumbup: )
Fast jag somnade i halva, somvanligt...bra att somna till iallfall!

Och nu till imorse:

Det var frost, wohoo. Eller va? Men det blir superbra kort :)
Väcktes av Lina idag...zzz- tackar!!
Vi gjorde ett test i Julia, vi blev likadana... Medans Lina räknade ut mina poäng gick jag såklart ut och tog lite kort!
Riktigt kallt om fötterna!!


Lite biler från allt....frost + Lina = super, såklart

Postat av: Carina - inspirera

Härligt! Visst är det mysigt med lediga dagar...

Kramen.

2011-09-17, 21:03:04 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: