Godmorgon



Skrev inte igår, var så trött på kvällen, och sedan så va jag med Maria, hos hennes pappa oxå, hela dagen!
Vi hade jättekul..jag hjälpte Maria att packa, vi gjorde mat, åt den, målade naglarna (tack för lillfingret Maria), cyklade till Grövle, pratade med alla som jag kände, sedan cyklade jag hem.

Det var match på Grövle igår, så det är därför som vi var där, men jag orkade inte sitta i en 3kvart och kolla på uppvärmningen typ...

Hemma kollade vi på Doobido, åt jordnötter och hade trevligt :)
Pappa och jag kollade oxå lite på Skavlan.

Igår i skolan blev jag oxå Nyhetschamp (en av de som hade mest rätt på nyhetstestet) för tredje gången! (utav fem)


Idag vet jag inte vad jag ska göra...läsa, kanske inte.
Cykla till bibblan, kanske, cykla till röda korset (om de har öppet, antagligen inte), kanske eller kanske ska vi ta oss en tur till Hansa? Har ingen aning!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: